Aerobik aktualny grafik

Harmonogram zajęć fitness od 1 grudnia 2018 r.

w nowej hali sportowej Centrum Sportu Raszyn

Sala Fitness

Sala Wielofunkcyjna

Koszt zajęć uzależniony jest od ilości zajęć w tygodniu:

1 x w tygodniu        70 zł

2 x w tygodniu        90 zł

3 x w tygodniu      110 zł

OPEN                     140 zł

 

Wejście jednorazowe (bez limitu)   20 zł

Opis zajęć

 

ABT (Abdominal, Buttocks, Thights)

Zajęcia ukierunkowane na dolne partie ciała: brzuch, pośladki, uda. Trening umożliwia wzmocnienie mięśni brzucha, wysmuklenie ud i ujędrnienie pośladków. Wykonywany jest przy użyciu różnorodnego sprzętu tj. hantle, piłki, taśmy, bosu.

BODY BALL / PIŁKI

Zajęcia z wykorzystaniem dużej piłki o średnicy 55 – 75 cm. Ćwiczenia na piłce poprawiają równowagę oraz wzmacniają mięśnie odpowiedzialne za utrzymanie prawidłowej postawy. Zajęcia o niskiej intensywności, ale niosące wiele korzyści, również po przebytych urazach i przy dolegliwościach kręgosłupowych.

TRX

Ćwiczenia z masą własnego ciała, do których wykorzystuje się zestaw specjalnych, regulowanych pasów. Zajęcia przeznaczone są dla osób o dużej sprawności fizycznej.

INTERWAŁ/ TABATA

Połączenie naprzemiennego wykonywania intensywnych ćwiczeń wydolnościowych z ćwiczeniami wzmacniającymi (body sculpt) o mniejszej intensywności. Taki trening przynosi efekty (spalanie tkanki tłuszczowej, poprawa wydolności) w znacznie krótszym czasie.

PILATES

Trening oparty na metodzie Pilatesa. Wzmacnia mięśnie całego ciała, ze szczególnym uwzględnieniem głębokich mięśni brzucha, miednicy i grzbietu. Pilates kształtuje nawyk utrzymania prawidłowej postawy ciała, poprawia czucie głębokie i uczy efektywnego oddechu połączonego z wykonywanymi ruchami.

PŁASKI BRZUCH

Zajęcia składające się z części aerobowej, spalającej tkankę tłuszczową i ćwiczeń wzmacniających mięśnie brzucha.

STEP

Zajęcia prowadzone z wykorzystaniem platformy-stepu, oparte na wysiłku aerobowym i układach choreograficznych. Zajęcia poprawiają koordynacje i pamięć ruchową, a również kształtują i wzmacniają dolne części ciała.

 

TBC (Total Body Conditioning)

Kompleksowy zestaw ćwiczeń obejmujący wszystkie partie mięśniowe i wszechstronnie wzmacniający ciało. Podczas zajęć wykorzystywane są przybory takie jak hantle, taśmy, ciężarki na nogi, bosu, piłki.

 

ZUMBA

Fuzja tańca i aerobiku oparta na dynamicznej i ekscytującej kombinacji rytmów latynoskich. Proste kroki taneczne, ciekawe kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarzają atmosferę świetnej zabawy. Poprawia kondycję, napawa optymizmem i wprawia w doskonałe samopoczucie, które zostaje na długo po zajęciach.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Program ćwiczeń polecany dla każdego bez względu na wiek czy poziom aktywności fizycznej. Osobom, którym doskwierają bóle kręgosłupa, zajęcia te pomogą w zmniejszeniu nacisku na kręgi, zredukowaniu bólu, rozciągnięciu i rozluźnieniu poszczególnych grup  mięśniowych. Ponadto odpowiednio dobrane ćwiczenia wzmocnią mięśnie pośladków, brzucha i pleców. Dla osób zdrowych, które prowadzą siedzący tryb życia, korzyścią będzie wzmocnienie szkieletu mięśniowego, poprawa sylwetki ciała oraz samopoczucia.

AKTYWNA MAMA

Zajęcia dla mam z małymi dziećmi, po porodzie lub kobiet w ciąży. Różne formy ćwiczeń wzmacniających mięśnie dna miednicy oraz mięśnie współpracujące z mięśniami dna miednicy, ćwiczenia mobilizujące stawy kręgosłupa i obręczy biodrowej zapobiegające bólom kręgosłupa w odcinku lędźwiowym. Ćwiczenia wzmacniające i stabilizujące ciało, pozwalające wrócić do formy po ciąży, jak również utrzymać dobrą kondycję przez całą ciążę.

LATINO

Zajęcia choreograficzne oparte na podstawowych krokach tańców latynoamerykańskich i aerobiku. Połączenie tańca i fitnessu dla osób, które szukają dobrej zabawy, intensywnego wysiłku fizycznego oraz niezapomnianych wrażeń.

One thought on “Aerobik aktualny grafik

  1. Cześć, to jest komentarz.
    Aby skasować ten komentarz, zaloguj się i wyświetl komentarze tego wpisu. Wtedy zobaczysz opcje edycji oraz kasowania komentarzy.

Comments are closed.